söndag, september 14, 2008

Ostinformation från Kenneth

Jag fick igår en tidningsartikel från stadsdirektören Kenneth Holmstedt. Han hade meddelat postbudet att han skickat den till mig med anledning av min blogg. Det var en artikel från tidningen Entreprenör nr 6 2008, med titeln Ystra framtidsutsikter för Västerbottensost. (Tyvärr är den inte själva artikeln publicerad på nätet.)
Holmstedt är som bekant från Burträsk, liksom osten. Där slutar kanske likheterna. Jag skulle nämligen vare sig vilja eller våga påstå att stadsdirektören är rund, fet och god. Artikeln var i och för sig intressant och jag fnissade lite när jag läste att platschefen hette Greve. (Jobbar inte han inte med fel ost?)
Jag undrar: Vad vill Kenneth Holmstedt säga mig när han skickar en artikel om västerbottensostens starka varumärke?

Andra bloggar om: ,

Inga kommentarer: